TestArmy powołuje do życia nową markę – CyberForces

Jako TestArmy Group S.A. zdecydowaliśmy się na kolejny milowy krok w naszej firmie. Ponieważ cyberbezpieczeństwo to zagadnienie, w którym od kilku lat stajemy się jednym z liderów na polskim rynku, a “TestArmy” jako marka nie była dostatecznie mocno kojarzona z usługami związanymi z security, postanowiliśmy, że tą część naszej działalności będziemy oferować pod nowym brandem – CyberForces.

Większość firm z branży security oferuje zazwyczaj dwa, góra trzy rodzaje usług: testy penetracyjne, audyty bezpieczeństwa infrastruktury i – to już rzadziej – testy socjotechniczne.

CyberForces idzie o krok dalej, oferując bardziej zaawansowane usługi, jak blue teaming i red teaming, czyli m.in. analiza powłamaniowa, reakcje na incydenty oraz kontrolowane ataki hakerskie mające na celu zweryfikowanie odporności firm na uderzenia i reakcje personelu na ataki.

Ale to nie wszystko, bo CyberForces chce przede wszystkim edukować swoich klientów jak powinno tworzyć się bezpieczne oprogramowanie, szkoląc programistów i innych pracowników wdrażania odpowiednich praktyk już we wczesnych fazach SDLC.

Ciekawym elementem oferty CyberForces jest usługa VIP przeznaczona dla kluczowych osób zarządzających firmami, a także doradztwo w zakresie ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa.

Więcej o usługach nowej spółki można znaleźć na stronie https://cyberforces.com